0 0,00 kr

Din indkøbskurv er tom.

Gratis levering ved køb for over 600 kr.  Læs mere her

Kundecenter

Sådan handler du Bestilling og levering Din konto
Indkøbskurven
Send bestilling
Betalingsvinduet
Leveringstid og priser
Rabatkoder
Betaling
Faktura
Ordrestatus
Faktura
Genbestilling
Fortrydelsesret Godt at vide Esprezzo
Handelsbetingelser
Returnering
Tilbagebetaling
Mini barista kursus
Kaffeopskrifter
Kend din kaffedrik
Kontakt os
Om esprezzo
Handelsbetingelser

 

Indkøbskurven

Når du har klikket på "Læg i kurven"-knappen ved den ønskede vare, lægger du automatisk 1 stk. af denne vare i din indkøbskurv.

For at se de varer du har valgt klik på "Indkøbskurv" øverst på siden.

Du kan altid slette en vare fra indkøbskurven ved at klikke på Slet-ikonet i kolonnen "Fjern" eller rette antal af varer. Hvis du retter et antal skal du klikke på knappen "Opdater kurv".

Når du har lagt den ønskede vare og antal i indkøbskurven, kan du fortsætte dit køb ved at klikke på en af kategorierne i toppen af siden.

 

Send bestilling

Når de ønskede varer er lagt i indkøbskurven, klik da på fanebladet "Til kassen" øverst på siden. Hvis du har en rabatkode skal du klikke på "Min indkøbskurv". Læs mere om rabatkoder her.

Hvis du allerede har en konto skal du indtaste brugernavn og password og klikke på "Log ind".
Er det første gang du handler hos os kan du vælge at afslutte bestillingen ved at oprette en konto, eller blot gennemføre ordren som "Gæst".

Med eksisterende konto
Når du er logget ind, kender vi allerede den adresse du brugte sidst. Hvis du ønsker at bruge samme adresse klikker du på "Fortsæt". Ønsker du at benytte en anden adresse klikker du på linket "ny adresse".

Har du valgt at få varerne sendt til en anden adresse skal du nu vælge leveringsadressen eller indtaste en ny.

Opret ny konto
Hvis du har valgt at oprette en ny konto skal du nu indtaste faktureringsnavn og adresseinformationer. Ønsker du en alternativ leveringsadresse markeres "Vælg anden leveringsadresse " og klik herefter på "Fortsæt".

Som gæst
Har du valgt at bestille som "Gæst" skal du indtaste faktureringsnavn og adresseinformationer. Ønsker du en alternativ leveringsadresse markeres "Vælg anden leveringsadresse " og klik herefter på "Fortsæt".

Alle former for bestilling
Når adresse- og levringsoplysninger stemmer overens med dine ønsker klikker du på "Fortsæt", og herefter præsenteres omkostninger og muligheder for forsendelse. Klik på "Fortsæt". Læs om leveringspriser her.

Herefter skal du vælge/bekræfte betalingsformen. Klik på "Fortsæt".

Inden endelig betaling bliver du præsenteret for en side med alle detlajer for bestillingen, samt gældende salgs- og leveringsbetingelser. Læs venligst teksten og bekræft at betingelserne accepteres ved at markere "Jeg accepterer handelsbetingelserne". Klik på "Gennemfør ordre".

 

Betalingsvinduet

Når alle detaljer for din bestilling er bekræftet præsenteres du for vinduet for kreditkortbetalinger. Vinduet åbner automatisk i et popup-vindue. Sker det ikke af sig selv kan du klikke på knappen "Åben betalingsvinduet".
Vælg typen af kreditkort du ønsker at bruge, og oplys nu kortnummer, udløbsdato og CVC-kode. Klik på knappen "Fortsæt betaling". Kontroller dine informatoner og klik på "Bekræft og betal".

 

Leveringstid og priser

Leveringstiden er normalt 1-3 arbejdsdage. Levering af en ordre vil ske til den adresse du opgiver under bestilling. Vi sender vores varer med Post Danmark, og der sendes kun indenfor Danmarks grænser.

Forsendelse og ekspedition er inklusiv moms.
Alle ordrer under DKK 600,- (inkl. moms) : DKK 49,00
Alle ordrer over DKK 600,- (inkl. moms) : Gratis levering

Bestillinger modtaget inden 12.00 på hverdage sendes normalt samme dag, forudsat at varen er på lager.

Alle bestillinger sendes med Post Danmark som pakkepost, hvilket sikrer at pakken til en hver tid kan spores.

Bemærk: Leveringer, som på købers opfordring kan stilles i carport el. lign. uden modtagerkvittering sker for købers egen risiko.

 

Rabatkoder

Ved at modtage Esprezzos nyhedsbrev eller andre former for markedsføring fra Esprezzo kan du få rabatkoder. For at gøre brug af koden skal du først vælge de varer du ønsker at købe. Derefter klikker du på menupunkt "Min inkøbskurv" øverst til højre på siden. Nedenunder listen med varer finder du feltet "Rabatkode". Indtast koden og klik på knappen "Anvend". Du kan med det samme se at koden er reigstreret, og på hvilken måde den får indflydelse på købet.

 

Betaling

Alle opgivne priser er i danske kroner og inklusiv 25% moms. Du kan vælge at betale på følgende måder:

  Betalingsmetode Gebyr
Dankort Dankort 0,-
Visa/Dankort Visa/Dankort 0,-
Visa Visa 0% (3,75% udenlandsk udstedte kort)
Visa Electron Visa Electron 0% (3,75% udenlandsk udstedte kort)
MasterCard MasterCard 0% (3,75% udenlandsk udstedte kort)
Maestro Maestro 0% (3,75% udenlandsk udstedte kort)
JCB JCB 0% (3,75% udenlandsk udstedte kort)

 

Dankort- og kreditkortoplysningerne formidles via www.esprezzo.dk til PBS på en sikker og krypteret SSL-forbindelse - vi ser ikke dine kortoplysninger og kommer aldrig til at se dem, da denne del af handlen håndteres af en certificeret betalingsformidler (Epay).

Når du handler hos Esprezzo skal du kun indtaste dit kortnummer, udløbsdato og kontrolkode – aldrig din pin-kode. Det gør det meget let og sikkert for dig at handle her.

Hvornår trækkes pengene?
I henhold til gældende regler for betalingskort på internet trækkes beløb betalt med kreditkort først når varerne afsendes.

 

Faktura

Når en ordre er afgivet, vil du modtage en bekræftelse på e-mail. Faktura vedlægges i pakken, og hvis du har oprettet en konto i forbindelse med dit køb eller i anden sammenhæng, kan du altid logge på og udskrive tidligere fakturaer samt se følgesedler og status for din ordre.

Varer, der ikke er betalt, reserveres i 3 dage. Herefter annulleres bestillingen.

 

Genbestilling

Hvis du i forbindelse med et tidligere køb på esprezzo.dk har oprettet en konto, kan du nemt og hurtigt foretage samme bestilling en gang mere. Log blot på din konto og find ordren du ønsker at genbestille i listen over tidligere order og klik på linket "Genbestil".

 

Ordrestatus

Når du har gennemført en bestilling modtager du en ordrebeskræftelse pr. e-mail. Efterfølgende kan du altid se status for ordren ved at logge på din konto.
Hvis du ikke modtager beskræftelsen kan det skyldes, at du er kommet til at taste en forkert e-mail adresse, eller at e-mailen er fanget af dit spam-filter. Hvis du ikke kan se ordren under din konto, og du mistænker at den ikke er gennemført, er du velkommen til at kontakte os. Klik her.

 

Returnering

Hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere varen kan det ske i overesstemmelse med de gældende handelsbetingelser (læs her). Du skal blot kontakte os ved at bruge formularen her. Du skal udfylde navn, e-mail adresse og telefonnummeret som blev benyttet da varen blev bestilt. Derudover skal du notere følgende informationer i feltet "Kommentar":

  1. Ordrenummer
  2. Årsag til reklamation
  3. Beskrivelse af problemet/fejlen
  4. Dine forventninger til en løsning

Når vi har modtaget din henvendelse vil du blive kontaktet hurtigst muligt (normalt indenfor 24 timer). Såfremt alle formalia er opfyldt vil du modtage et RMA-nummer, som identificerer din sag. Dette nummer skal anføres tydeligt på returpakken. Varen skal være returneret indenfor 14 dage efter oprettelse af RMA-nummer. RMA-numre der ikke anvendes indenfor denne periode er ugyldige.

Bemærk: Returpakker uden gyldigt RMA-nummer modtages ikke.

 

Tilbagebetaling

Hvis en RMA-sag har ført til at du skal have beløbet for dine varer helt eller delvist retur, sker det ved tilbageførsel til kreditkortet der blev brugt.
Alternativt kan det ske ved alm. bankoverførsel. I så fald skal vi bruge følgende informationer:

  • Bankens registreringsnummer
  • Dit kontonummer